Τρόποι Πληρωμής

Τρόποι Πληρωμής

Το κατάστημα shimmary.gr διαθέτει τους εξής τρόπους πληρωμής:

• Μέσω paypal

• Αντικαταβολή - Πληρώνετε με μετρητά, στον υπάλληλο της εταιρίας courier «ΕΛΤΑ πόρτα-πόρτα», όταν σας παραδώσει το δέμα στο χώρο σας.

• Πιστωτική, χρεωστική ή προπληρωμένη κάρτα Υποστηρίζεται η πληρωμή με κάρτα VISA και MASTERCARD.

• Κατάθεση μετρητών σε τράπεζα ή μέσω web banking Πληρώνετε με μετρητά την αξία της παραγγελίας σας, σε κάποια από τις τράπεζες που συνεργαζόμαστε. Στην αιτιολογία της κατάθεσης θα πρέπει να αναγράφεται το oνοματεπώνυμό σας. Υπάρχει επίσης η δυνατότητα να πραγματοποιήσετε μεταφορά των χρημάτων, χρησιμοποιώντας το web banking κάποιας από τις αναγραφόμενες τράπεζες.

1. Τράπεζα Εθνική

Αριθμός λογαριασμού: ..............., IBAN: ................. - Δικαιούχος:


2.

Στη συνέχεια, καλέστε στο
2691062626 ή να μας στείλετε το αποδεικτικό κατάθεσης με email στο info@shimmary.gr για να μας ενημερώσετε και να σταλεί η παραγγελία σας Εφόσον δεν πραγματοποιήσετε την κατάθεση των χρημάτων εντός 10 ημερών, τότε αυτόματα η παραγγελία σας ακυρώνεται.

ΠΡΟΣΟΧΗ!!!

Για παραγγελίες άνω των 200€ απαιτείται τραπεζική κατάθεση. Πληρωμή στο φυσικό κατάστημά μας Ενημέρωση! Εφόσον δεν πραγματοποιήσετε την παραλαβή από το κατάστημα μας εντός 10 ημερών, τότε αυτόματα η παραγγελία σας ακυρώνεται.

Πληρωμή με άμεση τραπεζική μεταφορά μέσω πιστωτικών, χρεωστικών και προπληρωμένων καρτών Visa, Mastercard, Maestro, Ο χρήστης/συνδρομητής εκδηλώνει το ενδιαφέρον του για μία ή περισσότερες προσφορές με το να παρέχει τα στοιχεία πιστωτικής κάρτας. Χρονικά η αγορά μιας Προσφοράς ορίζεται η στιγμή που ο χρήστης/συνδρομητής θα πατήσει το κουμπί «ΑΓΟΡΑ».

Η Εταιρεία, για λόγους ασφαλείας, δεν αποθηκεύει τα στοιχεία καμίας πιστωτικής κάρτας για μελλοντική χρήση, επομένως ο χρήστης/συνδρομητής πρέπει να επανεισάγει τα στοιχεία κάθε φορά που θέλει να συμμετέχει σε νέα προσφορά. Με την εισαγωγή των απαιτούμενων στοιχείων πιστωτικής κάρτας, ο χρήστης/συνδρομητής δηλώνει ρητώς ότι έχει το νόμιμο δικαίωμα χρήσης της πιστωτικής κάρτας. Η Εταιρεία δεν φέρει καμία ευθύνη σε περίπτωση μη νόμιμης χρήσης πιστωτικών καρτών. Η παροχή στοιχείων πιστωτικής κάρτας δηλώνει τη συγκατάθεσή του χρήστη/συνδρομητή για δέσμευση του ποσού της προσφοράς και σε περίπτωση ενεργοποίησης της Προσφοράς τη χρέωση της πιστωτικής κάρτας.

Σε περίπτωση που η συναλλαγή με την πιστωτική κάρτα απορριφθεί για οποιονδήποτε λόγο από την εκδούσα τράπεζα ή το δίκτυο της πιστωτικής κάρτας, ενδεικτικά αναφέρονται λόγοι όπως υπέρβαση του πιστωτικού ορίου ή υποψία απάτης, τότε ο χρήστης/συνδρομητής θεωρείται ότι δεν συμμετέχει στην Προσφορά.

Η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί για οποιονδήποτε λόγο τη συμμετοχή σε οποιαδήποτε Προσφορά νέου ή υφιστάμενου πελάτη. Σε περίπτωση μη ενεργοποίησης της Προσφοράς και συμμετοχής του πελάτη η Εταιρεία είναι υπαίτια για την αποδέσμευση του ποσού της Προσφοράς από την πιστωτική κάρτα.

Οι συναλλαγές με πιστωτική κάρτα θα διεκπεραιώνονται μέσα από τον ιστοχώρο της Εταιρείας χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες του παρόχου Επεξεργασίας Διαδικτυακών Πληρωμών με τον οποίο είναι συμβεβλημένη η Εταιρεία.

Η Εταιρεία δεν ευθύνεται για τη μη πραγματοποίηση χρεώσεων ή δεσμεύσεων ποσών με πιστωτική κάρτα σε περίπτωση υπαιτιότητας του παρόχου Επεξεργασίας Διαδικτυακών Πληρωμών ή του παρόχου Διαδικτυακών Υπηρεσιών (Internet Service Provider ή ISP). Ενδεικτικές περιπτώσεις μη υπαιτιότητας της Εταιρείας είναι οι εξής: Αστοχία υλικού (hardware) ή λογισμικού (software) του παρόχου Επεξεργασίας Διαδικτυακών Πληρωμών. Σε περίπτωση που ο εξυπηρετητής αιτημάτων του παρόχου Επεξεργασίας Διαδικτυακών Πληρωμών σταματήσει να δουλεύει σύμφωνα με τις προδιαγραφές είτε λόγω αστοχίας υλικού (ενδεικτικά αναφέρονται βλάβη σκληρών δίσκων, απώλεια παροχής ρεύματος, βλάβη κύριας μνήμης) είτε λόγω προβλημάτων λογισμικού, ο χρήστης/συνδρομητής θα θεωρείται από την εταιρεία ότι δεν συμμετέχει στην Προσφορά.

Μη ενημέρωση της Εταιρείας για ολοκλήρωση της συναλλαγής. Σε περίπτωση που η συναλλαγή χρεωθεί ή δεσμευθεί σε πιστωτική κάρτα, αλλά η Εταιρεία δεν ενημερωθεί μέσω αποδεκτών διαδικασιών τότε η Εταιρεία θα θεωρήσει ότι ο χρήστης/συνδρομητής δεν συμμετέχει στην Προσφορά. Η αδυναμία ενημέρωσης της Εταιρείας μπορεί να υφίσταται με υπαιτιότητα του παρόχου Επεξεργασίας Διαδικτυακών Πληρωμών ή του παρόχου Διαδικτυακών Υπηρεσιών.

ΠΡΟΣΟΧΗ:

1) Η χρέωση εμβάσματος από άλλη Τράπεζα επιβαρύνει τον πελάτη. Τα έξοδα επιβάρυνσης μπορεί να κυμαίνονται από 1 έως 6 ευρώ ανάλογα την Τράπεζα.

2) Η κατάθεση θα πρέπει να ολοκληρωθεί μέσα σε 10εργάσιμες ημέρες αλλιώς η παραγγελία ακυρώνεται αυτόματα από το σύστημά μας.


ΜΟΝΟ Δευτέρα έως Σάββατο και ΟΧΙ - Κυριακή-Αργίες. Ωράριο καταστήματος 09:00-21:00

Για απορίες, διευκρινίσεις και ερωτήσεις, επικοινωνήστε με το Τμήμα
Εξυπηρέτησης Πελατών
Τηλέφωνο:
2691062626


Share by: